tisdag 13 oktober 2009

13 oktober

Hej, ett tag sen jag uppdaterade nu.
Sitter på skolan nu och har håltimme och lyssnar på Jason Mraz :) har sett honom live tre gånger, och pratat med honom en gång, och fått en kraam :) Han är så grym :P

Firar 11 månader med älsklingen idag. Tiden går så grymt fort. Kommer ihåg när jag snackade med en kompis förra året, när hon berättade att hon och hennes kille snart skulle ha varit tilsammans 1 år. Då hade jag varit tillsammans med Lars en månad. Hon sa: Allstå Sofia, det går så fort, du är snart också där, och vips! Här står vi nu, med 11 underbara månader bakom oss :)
Ska kanske till honom ikväll, men han är sjuk, så vi får se hur med blir med den saken :P

Dessutom ska jag leda en idrottslektion för min klass, för att visa prov på ledarskap och grejer, och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. min idrottslärare vill ha in planeringen i morron, hur sjutton ska det gå? :P Får väl stanna uppe halva natten och sätta ihop en danskoregrafi :P

Det känns riktigt väl att det börjar bli höst. Regn, kyla och kalla mornar. Jag gillar det inte alls. Dessutom är det fortfarande sjukt mycket i skolan, men snart är det lov, bara två veckor kvar. i can't wait :)

Nej, nu börjar min lektion, Puss!

1 kommentar: