måndag 5 oktober 2009

Måndag


Jaha, så då var det måndag igen. Har varit i skolan, åkt lite bil och spenderat kvällen med Lars, ända tills han dissade mig för Roast på Berns. Kul :P

Har så sjukt mycket läxor i skolan, prov i fysik på torsdag, matteprov förra veckan, kemiprov och biologiprov nästa vecka. Dessutom måste jag göra klart två bookreports (varav en skulle vara klar innan sommarlovet) en muntlig redovisning i svenska om antiken och en i engelska om Jane Austen. Puuh, skolan tar verkligen kol på en!

Snackade med två av mina bästa tjejkompisar idag på lunchen, dom går i andra klasser så vi har inte så mycket kontakt längre. Men vi planerade iaf att göra nåt till helgen eller så, så det ska bli kul :) Sen blir det ju jobb på stadt och så :) Shit, har så mycket minne med dom där brudarna :D

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar ta mig upp i morgon. Slänger upp en bild på brudarna :)

3 kommentarer:

  1. Hm.. sanningen är att du dissade mig och åkte hem för att jag skulle kolla på roast på berns ;) Kul med bokrebort.. verkligen inte, sorry girl!
    Snygg sida din pojkvän fixa btw, han måste vara en snäll jävel. Puss baby <3

    SvaraRadera
  2. när i helvete togs den där bilden? HAHA. fiint.

    blir trevligt på fredag tycker jag ! <3


    ... just det, examen..

    SvaraRadera
  3. Lars, det var du som dissade mig ;)
    Ja, det har du rätt i, han är ganska underbar faktiskt :) Dessutom råkar jag veta att han firar 11 månader med sin flickvän idag :) <3

    SvaraRadera