onsdag 14 oktober 2009

Onsdag


Hej :)

Sitter här och sätter ihop en danskoregrafi som jag ska använda i min elevledda lektion i skolan på fredag. Det är rätt svårt, det får inte vara för lätt, inte för svårt, inte för komplicerade steg, men inte bara stå och gunga på benen. Hm. Dessutom måste jag ha musik till, med rätt takt och rätt fart. Där blev det problem. Jag är ju väääldigt oteknisk av mig, och behövde musik på en skiva. Så vad gör man? Frågar pojkvännen såklaart :D Han hjälpte mig att välja ut låtar, och brände dom sedan på skiva till mig :)

Har suttit och spelat facebookspel på datan hela eftermiddagen nästan. Jag hatar det. Jag blir alltid så besatt! :P hahaha. Kan aldrig sluta spela, lovar att jag blir spelmissbrukare när jag blir äldre :P

Nu ska jag läsa lite fysik, jag vet, jättekul, och sen ska jag krypa ner i sängen :)
Puuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar